Αναζητώντας ένα Θεό (Καλές Γιορτές να έχουμε όλοι μας πιστεύοντες και μη)

Κύριε, είναι ώρα
να βοηθήσεις μια ψυχή
δρόμο να βρει τώρα
η ζωή μου η ρηχή.

Δεν μπορώ να ζω αντίθετα
με Σένα, κι όπου σταθώ
μ’ άγνωστους ρυθμούς κι επίθετα
βοήθεια Σου ζητώ.

Είμαι ακροβάτης
και γυρεύω δικό μου Θεό.

Κύριε, δως μου θάρρος
το σκοινί να μην κοπεί
θέλω να ‘μαι φάρος
που φωτίζει τη σιωπή.

Θέλω να πετάξω ελεύθερα
πιο πέρα κι απ’ το κενό
πράγματα μικρά και δεύτερα
δεν ξέρω ν’ αγαπώ.

Είμαι ακροβάτης
και γυρεύω δικό μου Θεό.
Είμαι ακροβάτης
και γυρεύω καινούργιο Θεό.

Στίχοι: Αγαθή Δημητρούκα, Μουσική: Μάνος Χατζιδάκις, Πρώτη εκτέλεση: Αλίκη Καγιαλόγλου

Σχολιάστε

Filed under Χωρίς κατηγορία

Σχολιάστε

