Ημέρα των ζώων αλλά ποιών ζώων;

Η 4η Οκτωβρίου είναι αφιερωμένη από κάποιους στα ζώα, άραγε τυχαία επέλεξε ο Καραμανλής αυτή τη μέρα για να κάνει εκλογές;

Μάλλον για ζώα μας έχουν οι διάφοροι υποψήφιοι αυτόκλητοι σωτήρες μας, δεκάδες φάκελοι έφτασαν στο σπίτι από αντίστοιχους καραγκιόζηδες που υποτιμούν τη νοημοσύνη αυτών από τους οποίους ζητάνε τη ψήφο, δεκάδες ψηφοδέλτια σταυρωμένα λες και ήμαστε ηλίθιοι και δεν έχουμε δική μας κρίση και δεν ξέρουμε ανάγνωση και γραφή …

Μεταξύ αυτών και ο Αποστόλης ο Κακλαμάνης που παριστάνει το σοβαρό, αμ η άλλη η Φάνη Πάλη – Πετραλιά η Αφοσιωμένη  που όχι μόνο μου έστειλε σταυρωμένα ψηφοδέλτια,  άμ όχι μόνο έβαλε μια φωτογραφία της που τη δείχνει όπως ήταν πριν 40 χρόνια τη καπνικαρέα,  μου έστειλε και γράμμα …

Η ΑφοσιωμένηΠου με ξέρεις κοκόνα μου; πότε ήμασταν μαζί; Γκόμενα σ είχα και δεν σε θυμάμαι; Μοιράστικες ποτέ μαζί μου κάτι  απ αυτά που κονόμησες; Και ποιος σου είπε ότι είμαι διεστραμμένος για να αγωνιστώ για να ξαναβγείς εσύ και η  υπόλοιπη συμμορία λεηλάτησης και εκποίησης της δημόσιας περιουσίας που θα βάζατε στη φυλακή αυτούς που ο αρχηγός σου αποκαλούσε ψεύτες και κλέφτες για να πλουτίζετε εσείς και να φτωχαίνουμε εμείς οι ¨πολίτες¨;

Το σίγουρο είναι ότι κανέναν που υποτιμά τη νοημοσύνη μου δεν θα ψηφίσω , Κότες και πάλι Κότες

 

Σχολιάστε

Filed under Τα σχόλια μου

Σχολιάστε

