Ελεύθερη βούληση είπατε ;

Μου ήρθε «χαρτί» για εφορευτική επιτροπή.

Είναι υποχρέωσή μου λέει !!!!!!!!!!!!!!

Μα γιατί βρε γμτ (συγνώμη) σ’ αυτό το κράτος έχω ΜΟΝΟ υποχρεώσεις ;

Τα δικαιώματά μου που είναι ;

Ωραία, «του ήρθε» να κάνει εκλογές, άντε και σου λέω ότι και τώρα να μη γίνονταν, δεν θα τις γλιτώναμε.

Όοοοοοοοοοοχι όσο και αν θέλω, ΔΕΝ θα το αναλύσω πολιτικά το θέμα …

Αφού λοιπόν, συνεχίζω …. πρέπει να γίνουν οι εκλογές, γιατί να μην αναλαμβάνουν, αυτού του είδους τις υποχρεώσεις, οι δημόσιοι υπάλληλοι ;

Έτσι κι αλλιώς, κάνουν που κάνουν ελάχιστα, έχουν, που έχουν την υποχρέωση (η οποία αν πάει αθροιστικά με την υποχρέωσή τους, ως πολίτες, είναι διπλή. Άρα κερδίζουν!!!) να εξαργυρώσουν το γραμμάτιο με το οποίο διορίστηκαν ;

Γιατί εγώ (και ο κάθε απλός πολίτης, που καθ’ όλη την διάρκεια της τετραετίας μας έχουν παντελώς γραμμένους), θα πρέπει να ξυπνήσω άγριο χάραμα και να χάσω, κυριολεκτικά και μεταφορικά, όλη μου την ημέρα, για να πάω να διεκπεραιώσω μια δουλειά, που το κράτος έχει υποχρέωση να φέρει σε πέρας ;

Δεν πληρώνω φόρους, για να έχει μια σωστή δημόσια διοίκηση ;

Δεν πληρώνω φόρους, για να παρέχω στο κράτος, την απρόσκοπτη λειτουργία του ;

Γιατί λοιπόν θα πρέπει να γίνω και άμισθος υπάλληλός του και μάλιστα υποχρεωτικά ;
Ααααα και να σας πω ….
Εγώ δεν πιστεύω πια στα παραμύθια ….

Άρα κάθε παράθεση άποψης, περί του ότι, όπως οι εκλογές είναι η μόνη μου δυνατότητα να εκφραστώ σαν πολίτης και να διαμορφώσω αποτέλεσμα, έτσι και η παρουσία μου στην εφορευτική επιτροπή, είναι υποχρέωσή μου, έναντι της δημοκρατίας, με αφήνουν παγερά αδιάφορη.

Ξέρετε έχω μάθει να μην πιστεύω στην δημοκρατία, μόνο όποτε με συμφέρει, αλλά να την εφαρμόζω σε όλη μου την ζωή, κάθε μέρα, κάθε λεπτό.

Εεεε όχι, λοιπόν «κύριε» Υπουργέ Εσωτερικών, δεν θα σας κάνω το χατίρι, ΕΓΩ δεν θα γίνω υπάλληλός σας, για να βγείτε και να καμαρώσετε την επόμενη, για την τέλεια και απρόσκοπτη, διεξαγωγή της διαδικασίας, πατώντας επάνω στην δική μου πλάτη. Βρες τε άλλον τρόπο για να διεξαγάγετε το πανηγύρι σας.

Γιατί πανηγύρι μας το καταντήσατε ΚΑΙ αυτό μας το δικαίωμα.-
της Χαράς

Σχολιάστε

Filed under Χωρίς κατηγορία

Σχολιάστε

