Γιά το 1ο μου blog

Πριν μερικές μέρες πήρα αυτό το email και θα ήθελα να ευχαριστήσω τα στελέχη του Phaistos Networks S.A για την προβολή του blog μου :

Αγαπητό μέλος του Pathfinder.gr
Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι το Blog σας «SGIAL» επιλέχτηκε για να παρουσιαστεί στην κεντρική σελίδα του pathfinder στη Νέα Στήλη «Blog Review» την Τετάρτη 7 Μαρτίου 2007.

Συγχαρητήρια για την αξιόλογη προσπάθειά σας.

Με εκτίμηση,

Κατερίνα Μίτσελλ
Διαχείριση Περιεχομένου
Phaistos Networks S.A –
http://www.phaistosnetworks.gr

……. και το μυαλό μου γύρισε μερικά χρόνια πίσω όταν μετά από ένα ατύχημα μέσα στο σπίτι καθηλώθηκα στο κρεββατι , ακίνητος σχεδόν για 6 μήνες.

Ανατράπηκε η ζωή μου , ένιωσα αδύναμος για πρώτη φορά και βίωσα αυτό που άκουγα από άλλους αλλά μου φαινόταν απίστευτο, την εγκατάλειψη από τους ανθρώπους που νοιαζόμουν και αγαπούσα , σιγά σιγά αραίωναν όχι μόνο οι επισκέψεις ακόμα και τα τηλέφωνα ……

Τα πράγματα χειροτέρεψαν ακόμα πιο πολύ όταν και η μάνα μου η κυρά Κατίνα που μαζί με την Γκεράνα με φρόντιζαν έπαθε ένα βαρύ εγκεφαλικό και έμεινε στο κρεββάτι .

Κατάλαβα ότι μάλλον εγώ ήμουν που νοιαζόμουν για τους άλλους και οι άλλοι η ήταν αδιάφοροι η πολύ αδύναμοι και δειλοί για να συμπαρασταθούν ψυχικά και μόνο σε ένα άνθρωπο που τους λάτρευε.

Τότε για πρώτη φορά χρησιμοποίησα το ίντερνετ που πάρα πολλά χρόνια το είχα μόνο για ενημέρωση και για επικοινωνία μέσω email , μπήκα τυχαία ψάχνοντας κάτι στο google σε ένα σάιτ και κάνοντας περιήγηση μπήκα και στο τσατ του. Άρχισα να μιλάω με ανθρώπους που δεν τους ήξερα αλλά ένιωθα ωραία μαζί τους , εκεί γνώρισα την ¨μπουγατσούλα¨ που βρισκόταν μακριά , 600 χιλιόμετρα από την Αθήνα και μου έμαθε την ύπαρξη του msn , για μένα όσο και τρελό να φαίνεται ήταν το τέλος της απομόνωσης .

Την ¨μπουγατσούλα¨ την ευγνωμονώ γι αυτό και μέσα από εδώ της εύχομαι κάθε ευτυχία στη νέα της ζωή .

Με έκανε να μπω και να ξαναμπώ στο τσατ που την πρωτοβρήκα και να γνωρίσω νέους ανθρώπους που μετά από λίγο τους περισσότερους τους γνώρισα και από κοντά.

Μέσα από το ίντερνετ γνώρισα και τη Χαρά το καλύτερο μου φιλαράκι σήμερα , και την Ελίνα που τις νιώθω δίπλα μου , τις αγαπάω και που όταν έχω τις μαύρες μου είναι το ψυχικό μου αποκούμπι , τη Δέσποινα , το Χρηστάρα που όταν τον σκέφτομαι παίρνω δύναμη από τη Θέλησή του για ζωή , τη Σόφη , την Ευδοκία , τη Ντίνα , τη Σμαράγδα και ένα σωρό άλλους που αν δεν τους αναφέρω ας μη με παρεξηγήσουν .

Σιγά σιγά τα πράγματα στρώνουν για μένα μετά τα διαδοχικά στραπάτσα και οι φίλοι που γνώρισα από το ιντερνετ έχουν κατά ένα μεγάλο μερίδιο συμβάλει στην αναστήλωσή μου.

Το blog το άνοιξα χωρίς να ξέρω καλά καλά γιατί αλλά και αυτό με βοήθησε να εκτονωθώ , να πω κάποια πράγματα που σκεφτόμουν , να γράψω για την ιστορία της οικογένειάς μου από την Μικρά Ασία που ήρθαν καταδιωγμένοι εξ αιτίας της υποτέλειας αυτών που ασκούσαν την εξουσία στην Ελλάδα ( ελπίζω να την ολοκληρώσω κάποια μέρα απομαγνητοφωνώντας την Θεία μου τη Κλειώ που τα έζησε και έχει πάψει να ζει ανάμεσά μας εδώ και 15 χρόνια).

Κάποτε κορόιδευα την επικοινωνία μέσα από την οθόνη σήμερα πιστεύω ότι είναι ένα σπουδαίο εργαλείο για κοινωνικές σχέσεις όχι μόνο ανθρώπων που είναι αποκλεισμένοι λόγω κινητικής αναπηρίας όπως εγώ αλλά και λόγω των απάνθρωπων ρυθμών εργασίας που επιβάλει ο σύγχρονος τρόπος ζωής , μόνο που βέβαια δεν μπορεί με τίποτα να υποκαταστήσει την ανθρώπινη επαφή και την παρέα ανθρώπων που βλέπονται , αγγίζονται , αγαπιούνται .

Με την ευκαιρία ευχαριστώ όλους Εσάς που επισκέπτεστε αυτή τη σελίδα και που για το μεγαλύτερο διάστημα από την ημέρα που την ανέβασα βρίσκεται μέσα στα πρώτα σε επισκέψεις ( Hot blogs ) του φιλόξενου Pathfinder.gr

Σχολιάστε

Filed under Ποιος είμαι

Σχολιάστε

